längtar efter stigar o terräng

De bästa paketen som finns är de som dimper ner som överraskningar. Bortglömda beställningar som bara pressas ner i brevinkastet.
Idag kom det en sån.

Jag har bara bläddrat igenom den. Man hinner ju inte så mkt när Nora är i närheten. Dock sover hon nu och då hamnar jag vid datorn och kolla på massa youtubeklipp. Några av dom får mig att fantisera om framtiden.
Nej det har inget med snusk att göra!
Denna familjs ekonomi kommer förhoppningsvis att bli bättre med åren trots att vi kommer att skaffa oss större utgifter som boende, bil mm. så tror jag att vårt sparande kommer att kunna ta en snabbare fart i framtiden. Då är det sånna här äventyr jag skulle vilja göra. Hänger du med då Peter S ?



Kommentarer
Postat av: Sara

Ojojoj vilken härlig natur men 32 mil på 8 dagar låter lite väl mastigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback