vardagstress. Nu igen!

Jobba själv. Tokeffektiv idag, fick mycket gjort. Lämnade plasma på USÖ innan jag kom hem mitt i tvätt-tiden, leksaker och matrester överallt och jag som hade massor att göra inför Kumlacrossen.
 
Blir väl inte mycket text idag utan jag kan bjuda på lite bilder från semestern istället:
Tännforsen
 
 
Härifrån utgick svenska armèn 1714 när de invaderade Norge:
 
Älgfarmen Milles-gården
Jag och Nora matar 5åringen Arnelliot
 
Fjällmaran
Starten har gått.
Den otroligt starke Andreas Svanebo vid 16 km.
Kolla in den fotisättningen?!?? Tro fan att det sliter på min kropp. Springer ju som en kratta.
 
Har fått iväg massa viktiga mail ikväll. Känns bra.
Nu: Läggdax
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback