trött o lite sjuk

Eftersom jag inte kan bjuda på så många egentagna bilder får jag väl bjuda på lite rolig reklamfilm. Skrattade gott åt denna i förrgår när jag såg den på tv
En annan film som höjer min motivation just nu (när man är sjuk) är denna. Hoppas det blir fint väder i juli när vi gör en avstickare till Vansbro för sommarens första marathon.
En annan film som kan vara värd att memorera är den över cross countrybanan på OS i London. Kolla in denna länk till Fredrik Ericssons sida så hittar ni filmen från när han, Alexandra Engen och Emil Lindgren var där för några veckor sen och provade banan. Tänk va lätt det ser ut på film.
Träning på OS-banan
Tjing
PS. ni missar väl inte FINALEN på Almby IK:s propagandatävlingar imorgon? Kl 18 vid Ljungstugan. Alla är välkomna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback