Nördfilm & överraskning de luxe

Jag och en kollega snackade om youtubeklipp som vi sett och som vi gillade. Han berättade att han i helgen börjat kolla på sportbloopers, sen skenade det iväg på modelljärnvägar och till slut hamnade han in på riktigt (RIKTIGT) nördiga men ändå lite coola saker. Vi kollade båda på denna film på mobilen idag och imponerades. Jag är nog oxå en liten maskinnörd
Sara har fixat en överraskning till mig. Ja.. Jag fixade ju två biljetter till Rockstad Falun  nästa år men hennes var fasiken något bättre. När jag kom hem idag efter jobbet stod hon med världens största flin i hallen och var sprallig så jag trodde hon hade skitigt i akvariet eller nåt.
Nu var det något mycket trevligare. Överraskningen var i form av 3 "objekt" eller bilder kan man säga. De fanns på tre ställen i lägenheten. Den första såg ut så här:
Nu är det lite svårt att se vad det är på den svartvita bilden upp till höger men ni kanske kan lista ut det ändå: Dubbelsäng, Håkan Hellström, ett hjärta, 2 kaffekoppar. Inte?
Nästa lilla konstverk var strax bakom mig här hemma:
En groda, en sköldpadda och en skiss över Universeum, en chiliplanta (syns ej på bild) och det stod under vår stora dracena (en växt alltså)
Ännu en Göteborgskoppling alltså....
I sovrummet väntade nästa överraskning och jag blev lite besviken när det inte var 5 st kurviga damer som hängde i trappetser och dansade i burar men istället hade hon byggt upp detta:
Nu blev det glasklart va??
Alltså: en kärlekshelg i Göteborg, hotell med frukost, Universeum samt att jag skall få köra en deltävling i cykelcrosscupen i superklassen. Där måste man ha en cykelcross och det har hon ordnat oxå!! Hon är för go!
Nu skall jag gosa med mina tjejer

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tjej du har Ola!! Massa pluspoäng till Sara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback