morgonstund är guld

Händer det mer än en gång så kan man väl kalla det rutin? Nu har Nora vaknat 07:30 både igår och idag och då går vi upp nån timme innan det är frukost för henne. Då går vi in till sömntutan Sara där hon får mat ur de där goa förpackningarna men hur fasiken ska jag göra på torsdag när Sara är i skolan. Just de..McDonalds har väl frukost :-)
Gårdagens träning
Jag  tog cykeln bort till Venaspåret där jag joggade ca 10 min inna det var dax för den första 4an. Blev 4 stycken och det var egentligen bara på en av dom (nr 3) som vaderna protesterade lite.
Man kan säga att jag springer ca 14,5 km/h under intervallerna på ett böljande motionsspår. Hinner ca 1 km på 4 min. Sprang intervaller med följande längder 3:58, 4:42, 5:05 (de gick så bra då trots vaderna) och sen en avslutande på 3:38.
hela passet blev en mil långt och en 4,2 på traineffect-skalan.
Efter Noras läggdax igår kväll öpnnades en flaska rött här hemma. Många andra par kanske hade myst med levande ljus o sånt skit men här är vi lite hårdare. Vi kollade på den DVD som följde med Sonic syndicates skiva som jag köpte på rean sist. Här är ett smakprov:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback