grymt. Lerigt och jobbigt

Här kommer äntligen (??) lite bildbevis från helgen. Personligen tycker jag det är bra då helgen oftast bara är diffusa minnen.
Kräftskivan i lördags kväll


Nora kom igång ordentligt redan på förfesten. Här spexar hon med sin moster
Noras mamma o pappa kom igång lite senare på kvällen
Att det står en massa ölflaskor framför mig KAN vara en slump..
Dagen efter kräftskivan. Tarstaborgsrundan 9 km terränglopp

Startfältet. klicka på bilden för fler deltagare.
Alltså..Hur springer folk egentligen?
Kraftfulla steg mosar på och slutar inte förrens klockan slog 39;31

Dagens löpning
Direkt efter jobbet idag så körde jag ett tufft men förhoppningsvis nyttigt löppass. 12 km lång med 7 st backintervaller och 5 st 30 sekunders. De första 3 backintervallerna var inte långt från det stället som jag benämner som Hångelplatsen. Har cyklat förbi där ett antal gånger med vuxenträningen men som tur är har jag sluppit visa någon av dom varför platsen heter de den gör :-). Intervallerna var i den leriga backe som vi nästan aldrig cyklar i. De nästkommande 4 intervallerna var dock i den där backen med en serpentin i där vi tränat många ggr med måndagsträningen. Sen joggade jag i hög fart lite längre sträckor innan det blev 30 sekunders på grusvägarna mellan Hjälmarsberg och Trädgårdstjänst.
Ganska precis en timme blev det och 3,9 i Traineffect.
Imorgon är det i följande ordning: Jobb till 13:15, vinlotteri, glassbaren sen gos med ung tjej och det bästa är att jag har två att välja mellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback