dassigt

Som sagt..Vi var ute hos farsan i helgen och fixade lite i deras trädgård. Det är skönt att komma ut så långt i skogen ibland. Och nere vid sjön så har de numera ett inrett båthus, grillar, bastu (me like) och så det senaste tillskotten ett dass
Här står far vid dasset. I bakgrunden syns bastu och båthus. När man sitter och trycker på dasset kan man med fördel öppna dörren och njuta av en av de vackraste utsikterna ett skithus kan ha
Dubbelpass
Jag tog en joggingtur innan frukost idag. Farsan sa att den slingan jag tog var en mil och jag hade snabbjoggingfart och körde den på 52 min så det kan nog stämma.
Nu ikväll så dök jag självklart upp på cykelcrossträningen som Martin dragit igång. Jag undrar bara vart alla mtb-cyklister är? Idag var det jag på mtb och så 3 andra på crossar. Det funkar alldeles utmärkt att dyka upp på mountainbike på dessa träningar men när det gäller tävlandet på cross så kommer det en del krav på cykelsort. Skärpning cyklister :-)
Imorgon är det näst sista passet för säsongen av "vuxenträningen" eller "måndagsträningen" vilket ni vill och det är en ny typ av långsväng som Johan F har satt ihop. Något som blev klart nu ikväll är att det kommer att bjudas på fika ute på en liten bonngård i slutet av passet. Hoppas många trotsar det förväntade skitvädret och dyker upp vid Norra cykel kl 17:30

Kommentarer
Postat av: Svart radon

Blev favorit-i-repris-träning i morse istället, behöver nog många mil på hojen till innan man orkar hänga på de starka killarna på crossträningen.

"Stå-o-trampa"-övningar på delar av träningstävlingsbanan och slingan från första passet efter sommaren, två varv uppför på respektive slinga från intervall/tröskelträningspasset och sen gick jag (vågar fan inte, trots tre besök där) ned för den steniga backen strax väster som finns filmad här eller hos fintling från ett tidigare pass.



Missar tyvärr distansrundan pga födelsedag, för övrigt är måndagspassen en grym idé och kanonkul även för en nybörjare. /Lasse

2011-09-04 @ 23:46:22
Postat av: Sara

Hej Lasse, kul att du gillar måndagsträningarna och extra kul att du funnit mtb :) Jag tycker verkligen du ska dyka upp nästa söndag kl 17 på cyclocrossträningarna, det är (enligt skvaller från Ola) minst lika mycket gött snack där som på måndagarna och man kör ju så gott man kan på varvet.

Postat av: Ola

Ja tidsmässigt så pratar vi mer än vi cyklar. :-)

2011-09-05 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback