coooolt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dåligt med privata bilder här på bloggen. Lite svårt då det regnade på jobbet igår förmiddag sen har jag haft huggarbyxor på mig och en motorsåg i handen så det har varit svårt att fota på jobbet. Mer privat än så tas inga bilder då vår kamera fortfarande är i skåne!!!!!!!!!!!!!

Vi sågar ner träd efter blåsovädret som var i tisdags.
Idag stod jag själv i en skylift. Det gick jättebra ända tills jag kom riktigt högt upp + att det tillfälligt började blåsa ganska mkt. Då pirrade i Olas knän :-)
Annars så är det Saras träningsdag idag så jag har just matat och lagt Lillan. Tänkte då passa på att visa er detta klipp på en kille som har en flygdräkt. Mäktig film som jag har sett 3 ggr idag.
Imorgon tänker jag träna. Vet ju hur det brukar bli när jag skriver här exakt vad jag skall träna. Det brukar skita sig då så jag säger väl inte mer än så.
På söndag går löpartävlingen Tarstaborg i Pålsboda. Den längtar jag till. Ska bli kul att se om jag rår på fjolårets tid 41 min.

Kommentarer
Postat av: Johan F

Fan det var en frän film Ola, äntligen har allt ditt youtubande gett skörd. Bra musik också.

2011-09-15 @ 19:49:28
Postat av: Johan F

Samma låt:

http://www.youtube.com/watch?v=pToyAVyUxlA

(kolla in slutet på filmen)

2011-09-15 @ 20:33:33
Postat av: Matte

Cool film men är den äkta?

Kolla in denna snubbe http://www.youtube.com/watch?v=eH9-O_frjbw

2011-09-16 @ 22:08:15
Postat av: ola

ja fyyyyfaaaan!!!! Det där klippet gav mig mer puls tror jag. Fränast och roligast är ju ändå kommentatorerna :-)

2011-09-19 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback