vilodag med synd

Igår blev det än en gång kombinationen vilodag & lösgodis. Sara satt och såg Forrest Gump men hamnade visst här vid datorn, Jag är rätt såld på youtube ibland. Jag satt och kollade på 50 minuter med klipp på David Blaine. Jag vet att vissa saker är perfekt redigerade för att underhålla oss vid skärmen. Jag vet att många av hans "magiska tricks" är avslöjade men när det gäller fingerfärdigheten på hans street-magic så är det så häftigt.
Här står han med min före detta tjej (hon kunde inte stryka mina skjortor ordentligt så jag dumpade henne) och det här är inte något hokuspokusklippredigerat som Sara tror att allt han gör är.
Nu skall jag snart ut och promenera med vår nya vagn och lite sällskap ur föräldragruppen.
Ikväll blir det nån form av träning

Kommentarer
Postat av: Johan F

Häng med å cykla ikväll då!

2011-10-20 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback