Grattis Örebro

Minns ni att jag förra veckan rev stora cykelhus med Lundbergarn? Idag rev jag ett till men med slägga :-) Min fisklena ( fis-klena inte fisk-lena) rygg vred sig dock snett på nåt sätt för jag har lite känningar i den sen dess. Kul var det iaf.
Imorgon skall jag återigen vara modell åt dressman. Denn gång skall jag dock ha mer kläder på mig än sist. Skall glida omkring i kostym imorgon.
Sist så var jag liite mer avklädd
Dagens träning
Jag fick ett frikort på friskis för ett tag sen. Idag utnyttjade jag det. Chockade kroppen med att gå på ett spinningpass. För 100 år sen när jag själv var spinninginstruktör så retade jag mig på de där cyklisterna som inte trampade som jag sa. NU är jag själv en sån där cyklist som inte trampar i takt till musiken. Ibland kör jag tungt och ibland går jag ner i tempoställning och låter benen springa iväg i 120 kadens.
Hur som hellst fick jag mig en ordentlig genomkörare med mycket tid över 90% av maxpuls. Benen kändes okej under passet men när vi stretchade så gjorde lördagens löppass sig påmind.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fy sjutton vad irriterande det är =) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback