Talang eller talanglös?

Vi skall snart åka ner till Hjo och tävla. Eller snarare jag ska tävla och Sara ska gå omkring och visa upp sin jordglob. Hoppas hon har tid och slänga till mig en o annan flaska emellanåt oxå. 5 varv skall jag köra på deras kuperade men jäkligt härliga bana. Får se hur det går för detta är mitt första mtb-race i år och jag har inte samma form som tidigare men huvudsaken är ju inte att vinna. Det är det enda :-)
Hoppas att klubbens mest träningsvillige, Emil i P13-14, får till ett bra race. Han startar vid kl 11 så det loppet hinner jag inte se.
Förstår inte att det skall vara så svårt att peppa folk för att testa på xc-race. Imorgon går ett lämpligt lopp i Tidaholm. Åk dit och efteranmäl dig och få ett grymt bra träningspass vet ja.

Igår var vi riktiga svenssons och satt och kollade på Talang på tv4. Fastnade för ett särskilt uppträdande. De där med marionettdockorna. Låter jättetråkigt men de var imponerade duktiga. Här har ni en länk
http://www.tv4play.se/noje/talang?title=ni_gor_battre_dockteater_an_alla_andra&videoid=1629148

Nu skall jag packa det sista och sen åka.

PS. Imorgon fyller man år igen. Borde vara 26-27 någonting...

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Innan Minnet sviker, Grattis i förskott gamle gubbe =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback