kuperad underbar löpning

Ibland presenterar jag mig som cyklist. Cykel har ju den största delen av både hjärnan och hjärtat men shit alltså vad jag gillar och njuter av löpningen. Framförallt när det handlar om schysst stiglöpning. Idag gjorde Saris o jag en utflykt till några bekanta utanför Laxå, inte långt från Tivedens nationalpark. Där sprang jag ungefär 9 km på väldigt teknisk och kuperad vandringsled.
Här kommer två korta filmer från min runda

Fan vad jag flåsar....??


 

Förutom bra medicin för själen så blev det 3,8 på traineffectmätaren och nu känner jag hur benen blir tröttare o tröttare. Håller på o kompenserar med en whiskey och visst känns dom lite lite lättare nu...Eller??

En lugn lördagskväll väntar men det känns som om vi har haft ett högt genomsnitt på dagen iaf. Imorgon blir det först backintervaller på mtb-hojen sen är vi bortbjudna på grillning på eftermiddagen. Kan det bli mer najs??

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback