vasaloppet?

Nu blir han väl glad?! Gamle gubben jobbarkompismats. Att han dels får se sig själv och så ser han att jag har uppdaterat här oxå :-)

Vi stod inne och målade ett sjukt stort gäng brädor idag men det bekom oss inte så mkt då det var skidor på radion.

Han och jag blev dessutom klara med brobygget i måndags


Hoppas det står lika stadigt till sommaren.

Ja nu har jag kört 3 lugna pass mån, tis och onsdag. Jag hoppas föret och skidorna är lika bra på vasaloppet (om jag ska köra vill säga) Kroppen är väl fortfarande det stora frågetecknet. På frågan: Är du frisk? blir svaret JA. På frågan: Är du i form? Blir svaret NEJ. Ibland kommer det en spontan hostning och det kan rossla till lite. Jag skall ta mig en skidtur imorgon och tänkte då pressa på lite för att se hur det känns.
Teoretiskt kan jag ju fortfarande säga nej för det är ju inte på något sett min sista chans att köra vasaloppet. Sen vill jag inte heller få bakslag och bli sjuk nästa vecka heller för då är jag ledig från jobbet och vill få många timmar i cykelsadeln för efter vasan byter jag fokus mot cykelsäsongen.
Vill du följa mig på söndag, förutsatt att jag kör, kan du skicka SMS till 72777 med texten VASA VL 4601 så kommer du att få löpande rapporter om min framfart.

Ikväll är det vila men mycket inplanerat ändå.
Hämtade ut mitt bakhjul till racerhojen från cykelhandlaren. ca 11 kr kostade det då jag fått en ny body monterad samt fått det riktat. Mindre kul var det att då bli visad en massa sprickor i fälgen. Kanske måste man köpa sig ett nytt hjulpar vilket iofs är trevligt men jag sparar ju hellre till en ny cx.
Tvätt, skidpreparering och lite mailande angående eventuell tillökning i akvariet :-) Blir det så så tror jag att jag blir en lite lyckligare människa.
Ser det inte lite tomt ut?
 


Kommentarer
Postat av: Jakob

Som tur är är det ännu några dagar kvar till vasaloppet, "några". Så vi båda hinner bli absolut i form!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback