Hahaha

Blir visst en sen kväll ikväll. Men vad spelar det för roll när man nu är frisk. Ja det måste jag vara. Kändes så jäkla gott o träna idag även om det inte var särskilt hårt. Innan ett möte som jag var tvungen att deltaga på så han jag med 2x15 min på 270watt vilket med mina 70 kg är 3,86w/kg. Som sagt vad spelar det för roll när detta mer var ett tuffare pass än de jag avverkat under lördag och söndag. Imorgon trissar jag upp det ännu en nivå och plågar mig lite extra.

Nu är det gonatt.
Jag har pratat en del doping idag och jag kanske sitter inne med ett EPO-avslöjande inom svensk cykel men jag håller lite på det.

Kommentarer
Postat av: Henke Hulken Ögren

FAN OLA jag trodde vi var överens om att du inte skule säga något ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback