amfibier

Jag är man. Jag har en förkylning. Japp, ni hajjar läget.

Till alla er som tror jag är nån slags schlagerfjolla som följer melodifestivalen. Jag såg inte nånting av gårdagens final. Dels var vi bortbjudna på fest men så var det väl ganska självklart vem som skulle vinna??

Vår visit hos morsan var nästan som en dag på jobbet. Jag fick fälla några träd, dra ris och elda. Det var grymt roligt och skönt att få röra på sig nu när man dels varit ledig från jobbet och dessutom är sjuk.

Vi gjorde att kort stopp på Heron City på vägen hem innan vi åkte och hämta de två nya familjemedlemmarna. Vattensköldpaddorna som vi nu tror får heta Busan och Edwin. De var mycket större än vad jag hade väntat mig men de är så mycket snällare än de jag haft tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback