regn på lilla julafton

Sara håller på att öppna sina paket. Hon ler o leker som ett barn på julafton med
och sin nya
Själv så leker jag med ...Större leksaker. Önskar att jag hade en sån här
http://video.se.msn.com/watch/video/alla-pappors-drom-radiostyrd-barnvagn/1jjyc2lx3?cpkey=a32a42c0-da33-4dfa-88bd-e557da034ce5%7C%7C%7C
I dagens inlägg blir det inget Dagens träning för dels spöregnar det och sen har jag fortfarande betongvader sen igår. (tack så jäkla mkt Mats :-)) Nä istället siktar jag på backintervaller av den kortare typen i sörby slalombacke imorgon eftermiddag. Jag siktar dock ännu mer mot Pershyttan på lördag. Hoppas det inte spöregnar bara. Lite lätt duggregn kan jag ta men inte mer. För er som inte är med i facebookgruppen Mountainbike Örebro så kan jag meddela att vi ses vid Digerberget kl 10 på lördag. Det kommer finnas möjlighet att köpa kartor för 60 kr där alla lederna finns utmärkta. Vi delar nog upp oss i olika grupper. (ni vet rökare för sig osv. osv.)
Känner mig glad :-) så jag vill sprida lite glädje med hjälp av naziathumor à la Family Guy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback