pizza & film

Ja idag var vi ett gäng från Almby Ik + en del klubblösa som sågs vid Digerberget, Pershyttan, för att njuta av de fina mtb-lederna där. Borde väl ha tagit lite bilder eller filmat men jag koncentrerade mig väl för mycket på att cykla. Gruppindelningen funkade väl så där när jag inte tog tag i det men så vitt jag vet så körde väl ingen vilse. Är du nyfiken på dessa leder så kommer det snart att finnas kartor till försäljning på Norra cykel samt hos Uno Forsbergs cykel. Köp nu en för 60 kr och stöd Bergslagstramp så det kan fortsätta att underhålla stigarna så bra som de gör.

När jag kom hem var jag pizzasugen och ibland är det bra (kanske dumt) att ha så nära till pizzerian. Efter det så  diskuterade vi träning när Nora sov, jag servade cykeln och Sara satt och surfade nya cykelprylar vid datorn. Vi blev nog så peppade av allt det så snart är vi på väg till klubbstugan för ännu ett träningspass. Ja för mig alltså, för Sara blir det ju dagens första.

Jag har svårt att välja vad jag skall se för film med den biobiljett jag har liggandes här hemma. Vad tycker ni om denna trailer?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback