Morgonstund!

Ursäkta dröjsmålet. Inte med bloggandet men med träningen. Förlåt mig min kära kropp. Bara för att det inte blev något igår (kvällsmys undantaget) så svarade kroppen med att fungera riktigt dåligt nu på morgonen.

Igår försvann tiden och istället för att cykla eller springa igår kväll så prioriterade jag att faktiskt serva hojen. Den hade i stort sett bara stått sedan måndagens leriga träning på crossbanan. Nu blev jag visst barnvakt samtidigt så det blev lite svårt

Fotografen heter MartinTrampar, jo han heter så, och sen var han en underbar Nora-hållare så både jag och cykeln blev nöjda.

Jag vaknade tidigt idag. Tidigt för att vara semester men försent om det hade varit arbetsdag. Runt 6 var klockan men jag bestämde mig ändå för att dra ett morgonpass för då kan Sara få trampa ett pass ikväll. Jag tänkte köra avslutningsrundan lite halvhårt men va fan var det med mig?? Inget funkade tekniskt, jag bromsade in för de förvånansvärt många lerhål, valde fel spår, hade inget tryck i benen. Förhoppningsvis var jag väl bara lite morgonseg för i slutet av passet tyckte jag det funkade hyffsat.
Jag klockade mig från Vena-tunneln till Lillåns motionscentral på 54 min.
Vad är det man brukar säga? Om genrepet är dåligt går premiären bra. Då kommer det att bli ett strålande Ränneslätt.

Vid det här laget vet ni ju att
Johan F med sin GoPro nästan är ett stående inslag så här under mtb-säsongen. Nu har han klippt ihop ännu en film som jag tyckte var riktigt underhållande.

 

Mot crossbanan from Johan Fintling on Vimeo.

Idag skall vi hälsa på ännu fler bekanta. Via facebook har jag sett att de gift sig och köpt nytt hus. KAN finnas lite att prata om där :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback