För varmt

Den här värmen tror jag att Nora hanterar bäst. Jag lider redan och sommaren har precis börjat. Får se om jag kommer ut på ett träningspass ikväll när det blivit lite svalare.

Gårdagens träning
Körde ett komprimerat löppass med lite tempo intervaller på 2 min. Hann bara med 5 st men det var väl bättre än att inte träna alls. Hade väl tänkt att sova ut efter förlossningsnatten men direkt fick vi erfara "småbarnserfarenheter" Det var en hel del skrikande inatt och jag minns det som ungefär en timme men Sara säger att det var mellan kl 00:00 och kl 03. Tiden går ju fort när man har roligt (?)

 Idag har det varit lite upp o ner med Noras humör och mitt likaså. Vi tog en kort promenad alla 3 och det fick bli ett panikstopp för att suga på bröstet halvvägs. Nu skriver jag alltså fortfarande om Nora.

Angående Nora...
snart kommer både bild o kanske film från tjejlägret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback