Kung Thor

Vem skulle du kalla kung Thor?




Den wannabe-cooling med pang-vertyg?
Eller denna norska kille?

Med pangpang-ben som vertyg?

Va?! Vilken körning av Kung Thor Hushovd idag. Häftigt att följa med i utförsåkningen och som han ställde av de två sista åkarna med ca 2 km kvar. Cykel kan vara så underhållande på tv ibland alltså.


Griniga tjejer undanbedes
Idag var ännu en dag då Nora bestämde sig för att jäklas med sin mamma (Sara alltså) o inte låta henne vila vare sig inatt eller på dagen. jag siktet inställt på lite övertid och sen träning. vi slutar ju ändå arbetet kl 13 på fredagarna så dagen hade blivit normallång ändå. efter att ha haft en gråtande älskling i telefon två gånger under förmiddagen så blev det att åka hem utan träning.
väl hemma tog jag hand om en nymatad dotter, slängde henne i vagnen för en promenad så sara skulle få vila. nora låg tyst i ca 15 minuter innan lagom slocknade när vi nått sälarnas tillhåll utanför slottet.

 då passade jag på att smyga iväg till glassbaren på storget. Då promenaden börjat så bra hade jag ringt upp kollegan Martin som skulle ansluta och vi hinner väl precis beställa glassen innan Nora långsamt vaknar, börjar gnälla och trots att hon sitter i min famn så börjas det skrika. Det skriker hela storagatan hem o sen går jag direkt med barnet till Saras tutte. VA!! tänk om man fått det mottagandet dom gångerna man blivit hemburen från centrum. Fan hon e redan bortskämd mitt barn.

Jaha, lite surt att inte få träna än en gång och när Sara sen läser detta kommer HON att få dåligt samvete. Vi är inte riktigt kloka i denna familj. Dock hoppas jag att träningsnerven skall få sitt med ett dyngpass imorgon i bergen. Vill/måste ju få till dom där kuperade löppassen. Sen skulle jag oxå kunna tänka mig att sitta bänkad framför tv:n o se en hel tour-etapp men det kommer väl inte o hända.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback