Ingen action för nån

upptäckte nyss vad mycket info man kan hitta på nätet. Saker som man kanske inte tror är offentliga handlingar men det är dom. Snart skall jag t.ex sätta mig med en kopp kaffe och läsa på lite om min arbetsplats. Låter det mysko?

Igår när jag joggade fram och tillbaka till jobbet så kändes det faktiskt lite i lårmusklerna från söndagens distanspass. Idag hade jag förhoppningar på att kunna göra Panikmekaren Daniel sällskap på ett backpass men Sara o Nora har väl varit på kollisionskurs med varandra hela dagen så det fick bli att vara stödförälder här hemma istället.
Kanske skönt fysiskt att vila en dag till men vad säger att man får träna imorgon? Detta är nog den omställning jag har svårast för, att inte kunna planera sin träning. Den näst tuffaste utmaningen är det där med att hålla tider. Jag har väl alltid varit en sån som vill hålla schemat. Har man sagt att man skall ses kl 18 så kommer man inte 18:30. Nu är det skitsvårt med tajming. Nora bestämmer tydligen redan här hemma.
Igår kväll var det ju vinkväll med samling 18:30 och vi blev lite sena. Vi gick till stadens finaste uteserveringar som tyvärr ligger lite lite avsides och då straffas man direkt med lite besök.

Emil & Jonna


Jag & Agnes (som är supersingel enligt egen utsago)Hon är berest, 21 år, talför och har jobbat i norge, aystralien och åker på lördag till Korsika för att jobba ett tag.



Jag & Nora satt häromdagen och kollade på Tour de france. Jag berättade hur viktigt det var med att dricka under loppet och jag tror hon fattade galoppen

Sara har nyligen rastat sin scott-hoj lite men kanske mest syresatt hjärnan. Hon o jag måste verkligen få röra på oss emellanåt.

Annars då? Jo efter att ha fått 4 ton jord pålastad på kärran bakom lundbergarn så noterade jag att det var punktering på kärran. Fick tippa av lasset och panikåka till Centrala Gummi och fick kanonservice. Nya däck på kärran och 35 min senare kunde jag åka därifrån. Medans de fixade det så fikade jag i solen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback