hett byte

Av en så kallad rödvinsslump så upptäckte jag nyss en ny intressant sak att lägga min tid och pengar på. Jag har ju en kort epriod av mitt liv pysslat lite med fridykning och DET HÄR tror jag skulle vara nåt för mig
Idag blev det vilodag men imorgon tänkte jag jogga fram och tillbaka till jobbet. Det blir nog bra vardagsmotion för att vänja kroppen vid löpning inför fjällmaran den 13e augusti. Fan det är ju snart. Hoppas att jag får till ett kuperat löppass till helgen.
Dessutom fick jag en förfrågan om jag kunde ställa upp imorgon. Det är 4-5 tjejer i blandade åldrar som skulle gå ut och dricka vin imorgon o de ville ha mitt sällskap. Jodåsåatt... Nu var det säkert för att jag skulle få underhålla Nora men vem vet. Nån av de andra kanske vill underhållas oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback