Urkrämning sista dagen

Tack vare min charm mot receptionsflickorna fick vi checka ut kl 12 istället för kl 10 för att vi skulle hinna med ett pass även idag. Igår vid grillbuffen på restaurangen pratade vi om olika handikap för att tävla emot varandra på de sista passet runt v kalven 10,2 km. Det blev till slut bara farsan o ja. De 2 andra backa ur pga sjukdom o klen kropp :-) vi struntade i tävlingsmomentet o gasade på enskilt. Ja fick 35min 19sek vilket kan vara ett pers på den sträckan. 10,6 mil + ett kort joggpass blev de i sälen. Nu e vi på väg hem. Där väntar en jättesjuk sara på mig. Klarar ja mig från baciller nu klarar ja allt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har bara kärleksbaktisar ;) Tror inte att du kommer att hålla dig borta från mig ändå om jag känner dig rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback