Mat & vin

Jo då. Jag lever men denna dag har bara svischat förbi utan vare sig träning, socialt liv och särskilt mkt mat. Inte än iaf men snart kommer det besök och Saras mat är inte dum.

Jag har åkt till Karlskoga och köpt ett beg. skötbord idag men nu har jag satt köpstopp på Sara. Hon har kommit 50,4 % i sin graviditet men nog fasiken har vi/hon köpt 90,4 % av de grejer man kan tänkas behöva i framtiden. Lite saker måste ju släktingar få köpa (vi vet att de vill) och lite saker kan man ju faktiskt köpa senare oxå.

Sen är jag så glad att jag såg skidskytten med en underbar Björn Ferry. Fan vad stark han var på slutet. Jag studsade o for här hemma när han avancerade från en 4e plats till silverplatsen. Jag såg allt detta på vår nya, onödigt stora 46 tums plasma :-)
 God kväll

Kommentarer
Postat av: Sara

Vaddå "onödigt stor"?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback