Inge jobb!

Har varit ledig idag och egentligen bara softat. Känner ju att kroppen var trött och sliten efter minilägret i Sälen. Vänster hälsena och höger hand har fått något knas. De behöver vila från skidåkningen då de två felen garanterat har kommit pga det.

 

Vi lade oss tidigt igår kväll. Strax efter kl 21. Jag vaknade piggt 06:20 och gick upp. Hade ju tvätt-tid från kl 07 men jag smygstartade lite innan det. Lyssnade på en cd av ljudboken, slösurfade lite innan jag gick ner och hängde tvätten på tork. Sen väckte jag kärleken och vi åt frukost. Vi hade inte mkt inbokat idag så efter frukosten så pallrade jag mig iväg till gymet och joggade lite på löpbandet.

Ja jag borde väl ha vilat men 40 min jogg i 9km/h var inte särskilt jobbigt. Passerade aldrig 135 i puls. Det handlade mest att aktivera löp/joggmuskelaturen.

Sen hämtade Sara mig i skrotis och vi åkte till svärfar o åt smörgåstårta.

Sen har vi målat lite nere i källaren. Vaggan och ett gammalt laserstativ som någongång i framtiden skall bli en lampa.

Ett sånt där stativ har vi fast nu är det vitt.

Nu skall jag nog slå på en film.

Imorgon skall jag visst komma igång och jobba igen. Ouf!


Kommentarer
Postat av: Hulken

Ja vissa har det bra , hemma och vilar , ja jag säger då det , åldern tar ut sin rätt

Postat av: Mamma Milla

harkel lite dålig uppdatering här....

2011-02-02 @ 19:51:15
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

harkel lite dålig uppdatering här....

2011-02-02 @ 19:51:29
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback