hetta & kyla

Jag tyckte att kvällens pass med Mattias och Johan var en lugn historia. Vi körde inte särskilt fort. Inte särskilt backigt, nä Johan det var inte backigt. Vi var ute i ca 2,5 h nu ikväll och när jag kom hem så bultade och värkte det i fötterna. I väntan på att gröten skulle bli klar i micron så låg jag på golvet med fötterna i luften för då gjorde det mindre ont än när jag stod. Blodsockret var rätt lågt med då jag varken drack eller åt under passet.

Vi körde typ lillån, axberg kyrka, långbyn, små skogsvägar, under riksväg 50, bort till frövi-rondellen, över Rv 50 igen, en bit i ingenstans innan det blev Billingevägen hem. 
Johan ger säkert en GPS-karta på hans sida imorgon.

Idag beställde jag del på på historien om Djingis Kahn :-)

Sen hade jag tänkt att visa en film på vår katt ( för dig Håstis) men det blev för mörk märkte jag när jag laddat upp den. Sen har jag nördat in på det här med snön och snöslungor o så. Sökte efter en film på Lundbergare och visste ni att PLAYBOY har/hade en modell som heter/hette Lundberg??


Kommentarer
Postat av: Sara

Då gillar jag nog maskinen bäst.

Postat av: Mamma milla

Rackarns sicken blondi =P

2011-01-14 @ 14:18:56
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sara

Menar du mig Milla-lilla?

2011-01-14 @ 22:20:42
URL: http://www.mtbsara.blogspot.com
Postat av: Mamma milla

Jaha va det du som va på filmen :P

2011-01-16 @ 17:50:00
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback