omvänd träning

Förlåt för uppehållet...


Fråga: Är jag dum eller för snäll när jag lägger upp vallar runt en bil som står parkerad där den inte får, samt är ivägen för mig,  när jag plogar snö? Ringde dessutom Q-park och anmälde denna bil.

Då jag plogade snö från kl 00:00 i torsdags natt till fredag lunch kl 12 och att vi sen åkte till Sälen kl 14 gjorde att jag under den resterande delen av fredagen befann mig i någonslags dimma. Har inte mkt klara minnen faktiskt.

I lördags fm brände jag av ett skidpass på 20 km. Tokdåligt glid vilket var en erfarenhet då jag varit bortskämd med bra glid hela vintern.

På em åkte jag och mattias slalom i Tandådalen. Vi hade nog mest skoj i juniorparken. Vi kollade först på hoppen i superparken men va faaan!! Vet ni hur jäkla stora dom hoppen är???


Imorse gjorde jag något i träningsväg som jag aldrig någonsin gjort förut. Jag lämnade Sälen extra tidigt för att hinna åka hem och träna längdskidor här hemma istället. Det har alltid varit tvärtom men nu var det ca 23 minusgrader när vi vaknade och kl 10 på förmiddagen hade det blivit något varmare så vi åkte hem.
Nu ikväll körde jag 10 km i Markaspåret i njutbara -5 grader. Fina spår var det oxå.
Imorgon åker jag direkt dit efter jobbet oxå. Tänkte prioritera lite mera skidor nu några veckor till. Närmare bestämt 3 veckor till.

Har ni tänkt att byta försäkringsbolag? Kolla in www.folksam.se Det har jag gjort. De verkar vettiga. O bra. O snälla.

Kommentarer
Postat av: Henke Hulken Ögren

Vad håller du på med för smygreklam nu då ?

Ny sponsor ? Folksam :-)

Postat av: Ola

Kanske det :-) men visst är det ett bra bolag? Mer info kommer.

2011-02-14 @ 08:00:44
Postat av: Erik

lägg större plogvallar nästa gång, det ska svida när man gör fel, haha.

2011-02-14 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback