Motorcykelns härskare

Idag blev det omplanering på jobbet. Jag tyckte nog inte att det var värt att ploga undan den lilla snömängd som kom inatt men tack vare att jag blev placerad i Lundbergshytten idag så avverkade jag nästan 6 st cd-skivor av
Del 2 om Djingis Kahn.

Det är mycket i historien av denna gamle härskare som får mig att fascineras och samtidigt njuta. Han var mäktig i sitt sätt att vara och leva.
imorgonbitti skall jag börja sanda redan kl 03:30 och det betyder att jag kommer att lyssna klart på denna bok imorgon. Nu måste jag ju köpa/beställa 3an oxå.

Igår beställde vi en annan sak oxå. Eller sak o sak. Vi skall återigen åka till baltikum. För 1700 kr var så får vi: Lyssna nu! tåg örebro-stockholm ToR, båt Tallin ToR, frukost på båten dit, 2 hotellnätter inkl. frukost och inträde till deras SPA som enligt bilderna verkar lovande.

Dagens träning
Ännu ett träningspass i klubbstugan och idag valde jag testcykeln före spinningcykeln. 3x10 minuter med 60 kadens och watten låg mestadels på 4,28/kg men det var inga problem att köra upp emot 4,6w/kg i slutet.
Hade både ben och motivation för att köra mer men det var de jag hann med innan jag skulle träffa en i valberedningen i klubben.
Det drar ihop sig till årsmöte i klubben. Vore kul om det kunde vara fler än 10 cyklister där då. 2 mars är det.


Nu skall jag raka mig och sen måste jag sova då klockan ringer strax efter kl 2 inatt. 


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Oj ..ploga...i STORA maskinen =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback