Härligt!

Alldeles nyss fick jag en känsla av hur äldrevården fungerar. Sara ropade från sovrummet och behövde hjälp att vända sig i sängen. Hon fixade inte det pga smärtor från foglossningen :-)
O när hon ändå låg där naken o hjälplös.... :-)

Min planering förra veckan var ju att vara ledig en dag denna vecka o träna skidor och sen köra nästan varje kväll oxå. Nu är det istället dag 5 utan träning men jag blir långsamt bättre.

Idag har jag jobbat lite i Lundbergarn och VIPS så blev jag liite liite bättre i halsen/lungorna. Mådde jäkligt fint mellan 16:30 och 17:00 när Hellner tog ett jäkligt gött VM-guld.

Marcus Hellner och Emil Jönsson. Foto: Scanpix

Nu pysslar jag lite här hemma som sagt med "äldrevård", tvätt o annat skit. Imorgon är jag ledig!!! Gött

Kommentarer
Postat av: Henke Hulken Ögren

Snart byter du blöjor också , dock inte på Sara får vi hoppas :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback