gå på vatten

För att vara sjuk är jag förvånansvärt pigg.
För att vara frisk är jag förvånansvärt dålig, seg och hängig.

Igår var inte kulmen på min sjukdom. Det vet jag idag för jag är sämre oh rosslar ibland upp slemklumpar som kanske skulle fungera som gröna studsbollar. Har varit hängig och seg hela arbetsdagen (för självklart arbetar man när man är sjuk. Tror det är svensk lag) Jobbarkompismats och jag har haft en ganska angenäm dag där vi varit ute på Hjälmaren vid några små öar.

Vi började med att kapa några träd och göra oss en brasa.

Så här såg det ut i början av arbetsdagen

 



Sen tröttnade jag på Mats och spetsade han på en påle :-)
Så lång hann vi idag men imorgon har det nog tagit form så ni kan se vad det ska bli.

När jag kom hem efter jobbet drack jag thè med honung, åt två mackor och sov 2 h. Något piggare nu och hoppas fortfarande på att det skall gå att träna denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback