Det var bättre förr. Eller...

Ibland skiter sig planeringen helt men det gör inget i det stora hela. Livet är rätt underbart när man betraktar alternativet :-)

Igår var jag osäker på om jag smygit igång för tidigt med träningen. Joggade lite på förmiddagen och första 10 min så lossnade det slem från luftvägarna. Senare på eftermiddagen återupptog jag dessutom mitt Mivitotal-drickande. Det har varit ett uppehåll på några månader men med knappt en vecka tills Vasaloppet så känner jag mig väldigt motiverad att fortsätta med det för jag vill vara frisk!
Idag känner jag mig piggare än igår och jag hade tänkt att åka skidor efter jobbet men det blev lite bilåkningsärenden åt/med Sara och sen skulle
Henke & Camilla svänga förbi med lite presenter så jag ändrade skidor mot joggingpass.
Skidåkning har ju en förmåga att pressa upp pulsen trots att intensiteten är låg så det var kanske bra ändå att det fick bli jogging för då har jag lättare att hålla ner både puls o flås. Det blev ca 45 min runt de natursköna områdena småbåtshamnen, Rynningeviken och I3.

Imorgon måste dock skidorna på glida lite.


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Va fan Ola, du länkar till Henke men inte till min blogg, jag skriver ju mer om cykelporr än han ! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback