Demolition man 2

Sara har svårt att röra sig och träna pga sin foglossning. Men det skall till o sexas så är hon så smidig så..Märkligt.

Idag var det en kort dag på jobbet. Vi fick gå hem runt lunch då vi skall ploga snö inatt.
sist jag hade rubriken "demolition man" så glömde jag väl säga att jag o kollegan slog sönder väggar och tak som ändå skulle rivas. Idag förstörde jag och en annan kollega cykelhus. Det är mycket roligare att förstöra än att bygga och det minns man ju sen barnsben.

2 st långa cykelhus med tak som skulle ner. Här är slutet på det sista huset.

Det är viktigt att hålla ansiktet en bit ifrån vinkelslipen :-)

Jag tryckte in ett pass på friskis på eftermiddagen. Körde en-minuters intervaller på ski-ergmaskinen

det var jobbigt. Fick mjölksyrakänningar i hela benen. Appropå ben...De fick sitt i en del andra maskiner. Efter drygt en timme på gymet var nog blodsockret lågt för jag tappade sugen och gick hem.
Innan jag lämnade receptionen fick min verbala inkontinens lön för sitt ordbajsande för helt plötsligt hade Friskis & svettis skänkt en justerbar bänk till Almby IK. Tack tack sa jag. Den kommer att matcha den nya ställningen  i klubblokalen perfekt. De hade t.o.m. samma färg.


Här hemma håller jag på att packar lite för imorgon drar jag, sara, Jonna och Mattias till Sälen över helgen. Siktar på minst ett grymt bra pass på längdskidorna. Måste nog lägga lite mer pass på längdskidorna framöver och nu snöar det ju igen så nästa vecka får det nog bli några pass på laggen.

Inatt kommer jag förresten att påbörja del 3 om Djingis Kahn. Köpte den idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback