jag hittade det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laddar med fredagsmys inför morgonsdagens två utmaningar. Distanslöpning med AIK och julshopping på Marieberg.
Lovat att göra Saris sällskap i soffan men jag blev så glad alldeles nyss när jag hittade ett klipp på youtube
Det är ett slags samlingsklipp från WRC-rally där fokuset handlar om djur, djurkrasher eller bara nära krasher. Du behöver inte kolla hela klippet men jag har länge sökt efter det där klippet när en bil passerar en älg på svenska rallyt i ca 150 km/h. Jag minns att när jag såg sammandraget på tv så hörde man hur föraren växlar ner, passerar älgen och sen gasar på igen. Så häftigt och den älgen borde ha köpt sig en trisslott den där dan.
Det är vid  2min in i klippet.
Appropå rally...Idag bytte vi tillbaka till vår skrotis (opeln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback