pulsfil i metall

Hittade denna pulsfil från Sabatons facebooksida. Deras trummis har tydligen haft en pulsklocka på sig under ett liveframträdande. Coolt och nördigt. Förstår alla nu att de kommer från idrottstaden Falun oxå? Kan ge mig tusan på att Westergren eller Fredrik Eriksson har nåt med det där att göra :-)
Som ni ser är pulstoppen i låten Uprising så självklart måste jag bjuda på den. En riktigt snygg video och så har de hjälp av Peter stormare.
Om jag fortsätter på de där med de tre filmerna vi hyrde... Igår började vi titta på Black swan. Efter ca 40 min sa Sara " nej..Stäng av. Fy fan stäng av" Det gjorde vi. Visst var den lite otäck och den togs sig liksom under skinnet på en men jag hade nog sett vidare på den och det hade inget att göra med Natalie Portman.
Idag har vi lovat varandra att vi skall få träna vad vi vill. Jag själv ska cykla men Sara kanske hamnar på gymet. Nora den lilla slöa tränar nog ingenting. Däremot vaknade jag av att hon låg och småpratade i sängen kl 06:22. Det gick inte göra någe annat än att le och prata tillbaka med henne.

Kommentarer
Postat av: lina

Hej Ola!



Tack för tipset! Ryggsäcken ser riktigt bekväm ut. Har inte hunnit beställa någon ännu, denna blev ett hett alternativ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback