morgontvätt.Igen.

En kort morgonblogg. Jag och Nora har skött tvätten medans mamma Sara fick lite skönhetssömn. Får se om det har funkat när jag kommer hem från morgonens mtb-tur :-)
Nu skall jag serva min focus-hoj lite panikartat från gårdagens träning. Den står här skitig och det kommer Mr. Rent & snyggt Mattias Bergkvist påpeka när vi ses sen tror jag :-)
Vill tipsa om kanske det skönaste introt just nu. Det räcker om du kollar 1 minut på klippet nedan. Jag fick ju ett stort fåningt leende och nästan gåshud första gången jag såg det.
Förresten..Vet ni vad man skall göra om man får gåshud på kuken?
Dra ur picken ur gåsen och fundera på sin sexuella läggning :-)
Idag hämtar vi ut vår joggingvagn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback