jobb o jobb o jobb

Chef-fjäsk:
jag trivs verkligen på/med mitt jobb. Idag lördag åkte jag dit ideellt, böt om till jobbarkläder och lånade lite saker och åkte till panikmekaren Daniel och hjälpte till i han o karins trädgård och jag trivdes med det. Det gör mig ingenting att göra det jag gör mån-fre även på helgerna o det måste väl betyda att jag gillar det jag pysslar med? Om inte så kan det vara för att det bjöds på 2 x fika + lunch idag :-)
Utebliven träning
Jodåsåatt...Ingen träning igår och ingen idag heller.
Igår tog vi på oss det mest regnreppilerande material vi hade att tillgå här hemma och så gick vi alla tre till videobiljarden och hyrde 3 filmer. Black swan (saras val) Gränsen (bådas val) och sen The trollhunter (definitivt mitt val)
Tidigt i våras lade jag nog upp en trailer för Gränsen men ni kan få den igen här:
Vi tyckte båda den var skitbra men Sara har fått någe hormonknas efter hon blev mamma för hon ville inte titta på de otäcka scenerna som egentligen inte var så otäcka.
I slutet av filmen kom våra kompisar Jonna & Mattias hit och med dem såg vi The trollhunter. En norsk film som var överraskande bra med en tydlig influens av Blair witch projekt om ni minns den. Typ " Detta bandade material hittades, detta är en grovt klippt film av det råmaterialet. Ingen av ungdomarna hittades"

Ikväll blir det nog Black swan. Om jag är smart kan jag ligga sked bakom sara i soffan och kanske somna utan att hon märker nåt :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä men Ola så får du väl inte göra ;) Black Swan är faktiskt bra. Lite speciell och jobbig på nåt sätt (blev nog lite tagen) men ändå väldigt bra.

Tror vi måste lufta våra cyklar imorgon, stått alldeles för många dagar i garaget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback