fin avslutning

Idag har jag förmodligen bränt mig igen. Men jag njöt ändå idag. Ensam på en stor parkering med ljuv (?) musik i mina öron. Lite kul att jag hittar musikfiler som är lite gömda på det 8 gig stora minneskort som jag har i mobilen. Minneskortet har ju följt med från tidigare mobiler så jag har glömt vad som finns på det.
Idag målade jag en hel del till t.ex All that remains
Lyssna hur duktig sångaren är att utnyttja sin röst.
Dagens träning
Sara: Hon har sprungit med vagnen och kört 4or.
Ola: Borde ha åkt till Marka och plockat undan efter gårdagens träning men då jag är en social och nyfiken gubbe så hann jag med att se på facebook att ett gäng skulle ses vid Shell här på norr så jag åkte dit. Ca 10-12 mtb-åkare stod där och några nya ansikten. Kul. De skulle köra avslutningsrundan och de gjorde jag med. Fast i mitt tempo. Jag har tidigare tagit tid och då hade jag 54 min från T-korset på cykelbanan vid motorvägen vid venaspåret. Idag gick jag ut lite lugnare och höll ett jämnt och högt tempo. Nytt pers på 47:34 blev det men det kan gå att putsa lite till. Borde ju inte ha maximalt tryck i benen än. Blev en 5a på traineffect-skalan iaf så imorgon blir det vila. Tänker nog knuffa ut Sara på sin nya mtb istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback