blöt men inte sur

Snart läggdax men måste ju slänga in två saker:
Dagens vuxenträning blev en succèupprepning. Räknade lite slarvigt men nånstans mellan 25-35 pers samlades bakom Norra. Jag tog hand om de nybörjare som antingen var nya i mtb-sadeln eller de som inte hittade Avslutningsrundan.
På nåt jävla sätt får jag inte upp filmen nu. KUK!!
Nyhet nr två:

Detta snodde jag nyss från AXA fjällmarathons hemsida
Hela 354 laddade löpare ställde upp sig på startlinjen i Edsåsen kl 09.00 på lördagen som bjöd på perfekta vädermässiga förhållanden i form av sol och lite svalare temperaturer. Återigen visade deltagarna upp en imponerande vilja att ta sig hela vägen till målet i Vålådalen, 344 fullföljande i ett lopp av den här karaktären är mycket imponerande.


Nu: läggdax

Fler skitbra bilder hittar du här:
http://www.vertex.cx/Fjallmaraton/image/gallery2011/

Kommentarer
Postat av: Malin

Ångesten är som bortblåst! :)

Postat av: Linn

Och på nåt jävla sätt är jag glad att filmuppladdningen krånglar. har för mig att du lyckades pricka in när jag KLEV AV cykeln och GICK...

2011-08-16 @ 16:18:57
Postat av: ola

Linn: filmen kommer snart... :-)

2011-08-16 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback