vila gör mig tjock

Ja så äntligen har teknikgenierna Sara & Ola lyckats få en bild från en mobil till en annan och sen in i datorn och sen ut på nätet...
Tjejkväll på Krämaren
 Sorry! Bilden är inte klickbar :-)

Men tänk så fort allt kan gå från modellkarriär till tjockis utan framtidsutsikt

Jodåsåatt..Dagsfärsk bild. Sympatigravid nu.

Hur taskigt planerar jag inte in den här vilodagen då? Kanonfint väder nu på eftermiddagen men så har man fått lite annat gjort. Bytte vinterdäck mot sommardäck på min och saras hojar. Och imorgon verkar det bli bra väder oxå så då skall nog mtb-hojen luftas.

morgen, torsdag 07.04.2011
TidVarselTemp. NedbørVind
kl 0–6 4,1 – 5,4 mm
kl 6–12 0 mm
kl 12–18 10° 0 mm
kl 18–24 10° 0 mm



Slängde iväg en anmälan till säsongens första landsvägslopp igår oxå lite halvspontant. Östgöta klådde mig förra året men nu vill jag ha revansch på kantvind och gummisnoddseffekt. I år skall jag med runt och kanske allra hellst i en utbrytning. Benen skall iaf vara trötta när jag åker hem.

Idag köpte kärleken min en biljett och bokade en annan till mig. Hon köpte till The Haunted som snart spelar i stan och bokade den jag nämnde igår, till bio på fredag.

Imorgon är det besiktning på skrotis. Den äcker olja och en fjäder på vänster fram är av. Åhh vad glad man är över att ha bil. NOT!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: The Haunted

Fan va grymt att du ska komma och kolla på oss! Ha det gött och stay metal!



//The Haunted

2011-04-16 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback