Nya tag med löpningen

Jodå så att..Axeln min påminner mig om att jag lever ibland. Har stått och jobbat med ett spätt med en arm nästan hela dagen. Av misstag försökte jag använda båda vid ett tillfälle men då kom det smärtsignaler som vanligt. Dock börjar jag bli rörligare o rörligare i axeln så ett visst framsteg börjar jag märka av men så är det ju en ny landsvägstävling i helgen så.... :-)

Har inte visat er denna men så har den ju funnits ett tag redan på www.alltomcykel.se
 

Det är Oscar Byhlinder som har haft en kamera monterad på sin cykel under en världscuptävling för några veckor sedan i klassen U23. Han var väl inte seedad för han fick startplats 140 men killen är i en grym vår-form och kör upp sig till plats 30. Som sann mtb-nörd som mig är det kul att sitta o kolla på sånna här filmer.

Egen träning
Jag borde väl ha åkt direkt hem och kört ett racerpass men samtidigt så måste jag börja trappa upp löpningen. Och cyklingen gör jag ju bara för att det är kul nu för tiden. (trodde nån på det där?) Jag körde ca 9 km på ca 43 min. Lite väg och lite stig. Traineffekt 3,6 så inte så värst hårt.
Just nu är det en blandning mellan packning, cykelservice och tvätt här hemma. Skall väl försöka med nån uppdatering under helgen.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Johan F

Fräsig film, men varför kör de mtb på landsvägstävling?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback