Dresspojke

Ja nu känns det som en vanlig helg igen. Jag är uppe långt före Saris och bränner då av mail, surf och annat halvviktigt här vid datorn. Jag lyssnade nyss på när Björn Ferry gästade morgonpasset i onsdags för det kunde jag inte göra på jobbet då vi sågade motorsåg just då. Han är en skön person alltså.

Annars då?? Jo jag hade ju lovat att vara kalsongmodell åt Dressman i torsdags när typ hela city hade tjejkväll. Jag började bli lite nervös på förmiddagen då jag aldrig gjort något liknande innan men sen kom jag på att man har ju lika mycket kläder på sig när man är på badhuset och då var det lugnt.
Vi var 3 grabbar och 2 unga tjejer som visade underkläder sen var det 3 damer i vårkollektion. Vi var på en scen 2 ggr och därimellan stod vi som levande skyltdocker. Det var lite kul faktiskt och se människors reaktioner när "skyltdockan" vinkade eller följde dem med blicken. Får se om någon av Saras bilder duger att visa här.

Igår slutade man ju vid lunch och jag drog ganska omgående till gymet. Började med benpressmaskinen innan jag gick upp på hyllan där jag körde upphopp med skivstång. JÄKLAR vad det bet i musklerna :-) Följde upp med bänkpress, vadpress, baksida lår samt en del bålövningar. Bytte snabbt om till cykelkläder och brände av 7+8+9 min tunga intervaller på en spinninghoj i ett hörn.
Det var kanske inte den bästa uppladdningen inför den väntade bastukvällen hos två vänner 2 kvarter bort men shit det var lätt att sitta still iaf.

Idag kommer syrran hit och skall träna lite inför tjejvättern. Hon skall låna lite saker av Sara. Cykel, skor o så. Vi tar väl en tur ihop men jag klarar nog att hänga med på mtb-hojen :-) när hon kör Saris gamla racer.
Dags att börja förbereda.
God morgon

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Postat av: Mamma Milla

Ferry regerar,jag låg vikt i maskinen och ögonen va fyllda i tårar, jag skrattade oavbrutet. Jag hann för nån sekund bli lite kär :D men du säg inget till Henke ;)



Trevlig Helg !

2011-04-02 @ 19:01:45
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: ola

Jag lyssnade på det där imorse tack vare att DU hade länkat från din sida :-)

2011-04-02 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback