vila = effektivitet


Jag vet att ramen är skitig men om du bortser från det så har jag ikväll pimpat hojen med lyxiga vajerhöljen från GORE. Det var den lilla extra (onödiga) lyx jag unnade mig när jag beställde från BIKE24. Jag trodde ändå inte att de nya växelreglagen skulle innehålla vajrar så då lade jag till dessa vita ifrån GORE men det gjorde det så nu har jag dubbel uppsättning växelvajrar vilket kan vara bra då jag skall byta på vinterhojen senare i höst.
Efter den geggiga tävlingen i lördags så kacka mina lager i rulltrissorna ihop helt. De vill inte snurra trots rengöring och insmorning så det fick jag köpa idag. Jag var övertygad om att jag skulle få meka två kvällar nu men allt är redan klart.

Borde stänga av datorn nu för att få lite annat gjort men jag ska bara.... Och så vips har man suttit vid datorn i några timmar för mycket.
Skönt att mekandet blev klart ikväll för då kan jag slänga in ett dyngpass imorgon. Är faktiskt sugen på ett inomhuspass.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Johan

Stiliga höljen! Nu behöver du ju bara kapa gaffelröret för sådär får det INTE se ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback