PT-möte

Tror inte jag skrivit om det men jag hjälper en god vän med sin löpträning. Lägger upp 3,5 veckas träningsschema åt henne och ska se vad det kan ge. Det är en tillräckligt kort tid för det skall hända något på men ändå så kort att det inte kommer att ske några mirakel på.
Idag körde vi korta intervaller och det genomförde hon galant.
Du vet väl att du kan följa mina träningar på nätet? Iaf de som jag tränar med min suunto T6a. kolla in på
www.movescount.com/member/cyclepro så ser du mina träningar med all dess info. Om du Ormmicke läser detta nångång så kan du väl kika in där och ge mig lite synpunkter på om du tycker det ser bra ut.

Igår hade vi avslutning för måndagsträningarna. Eller avslutning är inte rätt ord då vi fortsätter med cx-träning redan nu till helgen. Den första träningen sker i Hästhagen kl. 17 sen får vi se om vi flyttar tid & plats.
Igår hade jag fixat ett tillfälligt tillstånd att köra vid Atleverkets grustag och så hade jag bett Johan F att ta med kameran. Tyvärr så verkar det inte gå att sno bilderna så kika in på denna happytråd istället. här! Tack Johan.
 

Ikväll hade vi dessutom möte i cykelstyrelsen vilket så här års mest handlar om den kommande cykelcrosstävlingen. Kan väl avslöja att vi beslutat oss att ha en dam veteranklass. Inte ska vi neka dam veteranernas chans att köra då de inte kan köra i prestige då det är mästerskap?? Nä och sportklass känns kanske inte rätt heller. Nä de får en egen klass. Jag gillar ju yngre tjejer men de äldre ska man vara snäll emot oxå :-)
Det går annars väldigt bra med jobbet inför cx-SM och det kommer att bli ett mästerskap att minnas. Jag hoppas på att du kommer dit. Antingen för att hejja, deltaga eller hjälpa till.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra beslut med Damveteranklass. Tror inte SCF behöver oroa sig för standarden, då vi har en duktig damveteran med VM-brons i disciplinen i bagaget.

Postat av: ola

Bara så det inte blir någe missförstånd nu. Vi kommer att ha en dam veteran klass men den blir inte med mästerskapstatus.

Svensk mästarinna kan man bara bli i dam prestigeklass.

Det har SCF bestämt. Sorry.

Men hjärtligt välkommen ändå.

2010-09-22 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback