Nyckelpass

Tänk vad det kan vara bra att ändra sig ibland.
Jag hade med träningskläder för att sitte inomhus idag. Jag hade tänkt att åka till klubblokalen och köra lite intervaller inomhus. Men så på eftermiddagen när solen sken och inget av det omtalade regnet hade fallit så kom jag på. Har inte Örebrocyklisterna ungdomsträning på torsdagar?? Ett snabbt samtal till Sara som kollade på nätet och ungdomsträningen heter visst bara torsdagsträning numera så jag tog racern och blåste dit. Cyklar och cyklister dök upp av olika kvalitè och lagtempointervaller skulle visst avverkas.
Vi blev 3 stycken som höll ett högre tempo än de andra 5. Eller ska jag säga 3,5 för ibland körde Joakim Victorin med oss oxå. Han hade massa ursäkter om varför han inte hängde med oss hela tiden :-)

3 block med lagtempo blev det och ett pass som blev 4,1 i TrainEffekt på Suuntoklockan. Är lite nöjd över mina egna ben idag trots att jag imorse kände av gårdagens mtb-pass lite. Lyckades inte spara någon intervall i vare sig pulsklocka eller på cykeldatorn men vi körde mellan 41 och 46 km/h under lagtempointervallerna iaf. Totalt fick jag 2 timmar på racerhojen idag vilket var på tok för länge sen. Den var till och med dammig när jag lyfte fram den idag.
 Gött mos och det känns riktigt ordentligt i benen nu. De är så där varma och goa.
Imorgon väntar ett lugnare racerpass till Kumla för att hämta nyckel till Djupadalsbadet och ta en närmare inspektion av cykelcrossbanan.

Här väntar vi in alla efter ännu en intervall.

Annars så var det en toppenstart på arbetsdagen då jag fick fälla två träd, köra lundbergare och poppa hårdrock i hytten samt handla lite lösgodis till 11-kaffet.
Idag hade tydligen DHL varit här och satt en lapp på vår dörr... Märkligt

Kommentarer
Postat av: Joakim Victorin

Körde vi på samma pass eller var du för trött för att komma ihåg alla tempointervaller? ... :-)

2010-09-10 @ 08:56:24
Postat av: Joakim Victorin

Det finns ju till och med bildbevis från dig själv där du försöker komma ikapp ;-)

2010-09-10 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback