daglig uppdatering!?!

Oj då tänker ni. Hur kan han uppdatera mitt på dagen? Jobbar han inte? Nej. Det gör han inte.

Om man kollar in på gotlandbikebattle.se under historik så ser man över 300 bilder från årets GBB. Här är 3 st på mig, Stefan P och Sara. Hur kan hon vara så ren & fräsch jämnfört med oss två andra? Är det något kvinnligt?



Och jag som sticker iväg...



Stefan P
Och sen den söta, rena Sara..



Annars då?
Jo vaknade upp med förmodligen lite feber och en ännu mer svullen hals. Kände att jobba inte var någon bra idè så därför blev jag hemma idag. Sov till kl. 10 och har sedan suttit vid datorn.
Uppdaterat lite här och där. Du vet väl att SM i cykelcross 2010 har en egen facebook-sida?

Jag hoppas jag mår bättre imorgon för då kanske jag iaf törs hänga med till Svanesunds 3 dagars. Men då måste jag vara fräsch imorgon. Nu de senaste timmarna har jag börjat snora lite vilket brukar vara ett tecken på att skiten lämnar kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback