long time preperation



Va?! en bild tänker ni. Har jag knappat in fel blogg?? Nä det har ni inte.
Idag har jag o Sara förberett lite inför Kumlacrossen. Ett lass med saker från klubbstugan har åkt till Kumla och nästa helg åker ett till.
Vi satte upp band just här och några affischer för att informera o göra de promenerande Kumlaborna lite nyfikna så det blir mkt publik på Svenska Mästerskapen den 13e nov.
Nu känns vår tävlingsbana lite blek faktiskt då det gick en lite nyskapande tävling i Kungsträdgården idag. Min far och hans sambo hade för dagen åkt till huvudstaden för att gå på magnus Uggla show och de lyckades gå förbi just denna cx-tävling o hejja på några klubbkompisar. Jag själv är verkligen sugen som fan på att låna en cross och provköra en eller två tävlingar men jag hittar inte den luckan jag vill ( sorry Niclas) utan det blir nog först nere på cykelmässan den 20e november som denna chans blir verklighet.
En film som är filmad idag. verkar vara en knixig och lite hal bana. På filmen syns även klubbens kommisarie några sekunder. Verkar ha varit en tuff dag :-)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback