fy fan! Nu räcker det med överfall

Jag skulle egentligen bara slänga upp några filmer från kvällen cxträning men utanför står det 3 polisbilar, gatan är avspärrad, de söker med hund och det har tydligen skett ett "överfall".
Ni har säkert läst eller hört om det som skedde på väster i morse men nu har det kommit till "mitt"kvarter. Som jag sa till Niclas N för några timmar sen. Får jag tag i en idiot som håller på med ett överfall så åker nog jag dit för misshandel.

Vi blev både oroliga och nyfikna så vi gick ner och pratade med en polis. Han kollade Sara i ögonen och sa:" Gå inte själv på väster, eller här."
Vi lämnade ganska innehållsfattigt vittnesmål då vi inte uppfattade något vid tiden 20-20:30.


Nu lite roligare cx









Gå inte själva nu. Särskilt ni tjejer.

Kommentarer
Postat av: Hulken

Något i detta blogginlägg får mig att vilja flytta till örebro .....om det är överfallen eller dom lockande cx filmerna får du fundera ut själv :-)



Håll sara inne och cykeln ute !

2010-10-12 @ 07:00:13
Postat av: Malin

Ja fy säger jag bara. Inte roligt just nu. Fick hoppa över den planerade löpturen igår pga nån idiot.

Men men gick väl ingen nöd på mig. Blev mat, mys o tända ljus istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback