Nära naket

Sitter här o väntar. Väntar o väntar. På att den där pasta Alfredon skall lämna magen och hamna i längre ned i kroppssystemet för jag vill ut och springa. Har tackat nej till att följa med ut på pannlampetur med några cyklister för "jag skulle ju minsann satsa på löpning" som jag sms:ade tillbaka.

Igår var det nära att det blev över 100 unika besökare här på bloggen. Har ju mitt gamla löfte men det kanske alla ni har glömt?? (för inte har jag nån vilja att visa upp mig? nej nej)

Det märks i inkorgen att det närmar sig Kumlacrossen oxå. På all annan tid om året kommer det kanske in ett eller två viktiga mail i veckan. Nu är det ca 2-3 om dagen istället. Angående Kumlacrossen så har jag just fixat dit två stycken oljefat som skall fungera som (o)ljudkällor. Vuvuzelor & tutor är redan inköpta, pressen är varslad flera gånger.
Nu hoppas jag på lika fint väder som de två tidigare åren och mer publik.

Fick höra förra veckan att jag delger så mycket privat info här. Min privata vardag är ganska normal skulle jag säga. Här har ni ett avsnitt i såpan Ola & Sara, snart på kanal 5. Oj vad spännande det var där. Missa inte nästa avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Måste vi ha sex i TV då också?

Postat av: ola

Öh nej varför tror du det? Bara för det är kanal 5? Sex känns så 90-tal

2010-11-01 @ 21:07:16
Postat av: Sara

skulle bara testa dig. Och förresten är det mer ute än så, skulle säga att det känns mer 70-80tal

2010-11-01 @ 21:36:51
URL: http://mtbsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback