Media, snö och sista bloggen

Ja detta inlägg blir nog det sista på 2-3 dygn skulle jag tro för imorgon accelererar allt rörande kumlacrossen till högsta nivån.
På söndag skall jag sova ut.

Jag, niclas och Lasse var i Kumla idag och slogs av hur mkt snö det hade kommit där. Idag hade det inte gått att köra SM.
Vi jobbade några timmar men det är imorgon som den största insatsen måste göras. En 4hjuling hoppas jag ska lösa det största problemet.
Sen är det en lista med andra saker oxå.

Jag har en längre tid sagt att media borde dra sitt strå till stacken och rapportera mera om cykel. Gud har lyssnat. Har pratat med två reportrar på NA så imorgon borde det stå något inför tävlingen och de skall dessutom närvara på lördag.
Imorgon strax efter kl. 9 skall jag infinna mig i radiohuset så lyssna på P4 då.
Sen skall jag möta upp SVT och tvärsnytt kl. 10.


Välkomna till Kumla på lördag då.
Hörs på söndag

Kommentarer
Postat av: Niky



Bra jobbat Ola,

skit i snön den kan väl ligga där.

2010-11-11 @ 20:34:03
Postat av: Mamma Milla

Inte trodde ja du va så media KÅT =D

Postat av: Jakob

Härligt slit ni gör, det uppskattar vi cyklister, Ser fram emot kumlacrossen!

2010-11-12 @ 19:09:52
URL: http://jakobbjorklund.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2012-01-12 @ 22:29:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback