Åter crossad?

Igår skulle jag o S lägga oss och gosa lite då jag varit borta hela dagen och vi skulle strax fara iväg till några bekanta. Vi skulle bara ligga brevid varandra några minuter och ha lugn kvalitèmys. Efter några minuter sa Sara " nä ska vi börja göra oss iordning?" Då svarade jag " nä kan vi inte ligga kvar lite till så jag hinner tänka klart?"
Tänker du cykelcross?" frågade S.
Det är lite så jag har det nu. Hjärnan befinner sig i Kumla hela tiden och ibland även kroppen.

Vi har verkligen börjat längta tills efter crossen då man kan slappna av lite. I vår almenacka på kylskåpet står det den 14 nov: koma

Mera cross: Idag skall vi åka och provköra in banan. Jag skall försöka slänga ihop en film under ett varv och önskar att jag hade en så bra kamera som Henrik Öijer har.
 Vill du med så ses vi vid McDonalds , södra infarten kl. 11:30.

Ikväll skall jag förresten kolla på en cross som är till salu.

Annars så har vi 2 katter nu. Det var lite spänt mellan dom första dygnet men nu går det riktigt bra. Vi får dessutom sova hela nätterna (låter som en småbarnsförälder va?)

Nu måste jag serva mountainbiken då jag inte har rört den på ca 2 veckor.
Bloggar väl upp filmen ikväll så får du en färsk bild av SM-banan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback